Svin!!





Idag är Emma på strålande humör men trött som en gnu är jag!! Fy säger jag bara.. Hur skulle det vara om man lärde sig stiga upp tidigt om dagarna utan att gå runt som en zombie.. Nåja om inte annat så lär jag ju få stiga upp tidigt när våran lilla knodd kommit :) Då kanske man lär sig?? Jobbar en dag tur idag så på morron fick jag inte sova länge..Men imorron börjar jag inte förrän halv två så då får jag sova länge :) Såå himla skönt!!

Ligger på soffan och är trött och fryser och har så himla god lust att krtpa ner i sängen och sova men det går ju inte :) På 10minuter är Jennie här och ska åka med mig tillbaka till jobbet.. Körde henne till gymmet när vi gick på lunch så hon sklulle hinna träna lite idag :) Tänk om man skulle vara så hurtig.. Har tänkt börja spinna igen om det går utan att jag får massa SDR.. Nåja prova kan man ju alltid göra :) Vågar då inte träna nå pump iaf för det sliter ännu i såret när jag gör vissa rörelser så det får jag klara mig utan tills bebisen kommit :) Då blir det hårdträning för Emma :) De ni!! Måste ju komma i form..

Gud vad jag svammlar alltså :)

Nu ska jag göra mig klar för att jobba dom sista timmarna av dagen sen ska vi och kika på ett hus :)
Det är så himla kul at se på hus och sånt :)





Kommentarer
Ida

Åhhh, så där trött och frusen vad jag också när jag kom hem men jag la mig ;) Det var asskönt förutom att jag höll på att frysa ihjäl ibland. Jag fattar inte heller att man aldrig lär sig. Och varje morgon jag stiger upp tidigt så börjar jag direkt tänka ut och längta till nästa gång jag får sova ut, haha, helt sjukt!



Du får se bilderna snart.. Ska bara fixa lite uti dom. Men det var ju inte så många :)

2008-08-25 @ 14:19:22
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Anonym

Ja det kan jag tänka mig, man är inte så sugen att gå ut på krogen med en gravidmage..

Jag var inte s[ sugen iaf.. haha

2008-08-26 @ 08:20:11
URL: http://ewepelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0