Jag är moster till världens gulligaste sötkorv :)





På tisdag morron kom storasyster och Nova till Kalix och sov hos mamma till igår så då hann vi umgås lite :) Hann ju även goas och busa med min lilla sötkorv :) Hon är bara för go!! Så har hon börjat prata så himla mkt nu och det är så gulligt :)
Sen är hon så gullig när hon ska se bebisen som är i magen, då ser hon ut som ett riktigt frågetecken för hon förstår nog inte riktigt att det kan vara en liten bebis inne i magen :)




Så igår kom även Therese till Kalix och umgicks :) Vi var på myggan och käkade lunch och så gjorde vi en hårförlängning på mig :) Fick även en present i efterskott och i den var det söta små sängkläder och sockar till lillen :) Så himla gulligt!! Tack Therese!!

Sen när Jocke slutade så for jag och hämtade honom så for vi och betalade resan så nu är det klart :) Sen var vi till mammi och åt middag och efter det var vi och handlade.. Jocke for och gymmade och jag for till mammi igen och beställde lite kläder från H&M och sen till Vickan och Stefan en sväng.. Sen hemma igen så dippade vi gurka, morötter och chips och det var himla gött :) När vi sitter här och bara tar det lugnt så ringer Vickan och frågar vad jag gör och om jag är med Jocke för då har Stefans lillebror krockat med en kille efter Nyborgsvägen som typ nyss har köpt sig en Bmw men som tur var så var ju Jocke hemma men dock var det Patte han krockat med.. Vi åkte dit och bilarna var inte fina vill jag lova! Fast Bmwn såg ändå värst ut.. Men som tur var så hade dom klarat sig med lite nack och ryggont..  Tur bara att han hade en så pass ny bil så han hade krockkuddar annars hade det nog kunnat gå värre.. Usch vad man blir orolig när det händer såna saker alltså.. Jag fick då vara himla åkrädd på vägen dit för Jocke körde inte direkt sakta, fast det hade nog inte jag heller gjort om jag hade kört :)


Kommentarer
Hanna

Ja det skulle verkligen vara typiskt! Isåfall får jag väl låna hennes medans min egen är på tork ;) Nä det är inte så lätt att hitta det rätta, som man vill ha. Cresentvagnarna är fina! Själv tycker jag väldigt mycket om Emmaljunga vagnar :) Har en sån. Och bilbarnstol har vi en akta graco, o den hittade vi på blocket faktiskt, för 500:-, o den var endast använd i 7 månader, så den är precis som ny! Ser inte ens använd ut :) Himla billigt motför vad en NY sån kostar. Minst 1500 får du lägga ut :)

2008-08-14 @ 15:07:29
URL: http://wildbee.blogg.se/
Idas mamma

Vad lika ni är du och Therese

:)

/A

2008-08-14 @ 16:28:18
Hanna

Dom är bra o super fina! Det är ju SÅ kul att handla alla grejer till bebisen, man skulle kunna handla HUR mycket som helst! :) Nää precis, så jag är super nöjd med våran bilbarnstol :) Är så enkelt med klick då man bara behöver lufta i o ur stolen istället för att hålla på att spänna fast den varje gång :)

2008-08-14 @ 17:46:26
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0