Då var det fredag





Sitter och fryser och är lite smått trött men på en timme är det jobbet som gäller till nio ikväll och så även imorron och söndag.. Känns lite tungt att jobba helg men det får lov att gå.. På två veckor går jag upp till 94% så då är det jobba som gäller.. Skönt med lite mer dolleros i kassan :) Kan ju behövas nu..

Igår var det Luleå kalaset och rix fm festivalen på schemat.. Hade tänkt få med mig Jocke dit men han orkade såklart inte men då hade jag ju lovat min kära syster att hon skulle få följa så jag kunde ju inte skita i och fara då.. Fast jag hade gärna stannat hemma när det regnade så.. Nåja jag är ju världens bästa storasyster så vad gör man inte :) Vi tog på oss våra vinddressar som är vattentäta och styrde mot Luleå.. När vi kom dit regnade det inte men efter en stund kom det en skur sen var det uppehåll resten av kvällen.. Vi såg hela rix fm och sen när det var färdigt skulle vi köpa mat men det fanns inte nå som föll oss i smaken så vi for till max och åt flott innan vi styrde hemåt.. Så nu känner jag att gjort ett bra drag som for dit med henne fast jag inte var direkt sugen själv.. :) Och jag kan lova att bebisen fick höra musik :)

Nu ska jag göra mig färdig och fixa nå lunch innan jag ska och jobba..


Heipa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0